IMOPEKSIS Basketball SODA Meeting II zakończony sukcesem!
W dniu 28 października w Barcinie odbył się turniej koszykówki w ramach IMOPEKSIS Basketball Liga. Turniej zgromadził pod jednym dachem utalentowanych zawodników z pięciu różnych miast. Wzięło w nim udział niespełna 80 uczestników, reprezentujących dwie kategorie wiekowe: roczniki 2009-2011 oraz 2012-2013. To był prawdziwy festiwal sportu i współzawodnictwa!
W kategorii 2009-2011 walczyło aż 7 drużyn, podczas gdy w kategorii 2012-2013 stanęło do rywalizacji 6 drużyn. Całkowita liczba rozegranych meczów wyniosła imponujące 32. System punktowy, oparty na zasadach IMOPEKSIS Basketball Liga, wprowadził nowy poziom ekscytacji do zawodów. W pierwszej połowie każdego meczu, kosz był zaliczany tylko po rzucie z nadgarstkiem, a w drugiej połowie kosz był równoznaczny z ilością podań przed trafieniem do kosza. To naprawdę podbiło emocje na boisku!
Ponadto, obserwowane były także zachowania zespołowe oraz indywidualne umiejętności zawodników. Podanie do najdalszego zawodnika, wybiegnięcie do szybkiego ataku, powrót do obrony i ruch po podaniu to były tylko niektóre z kryteriów oceniania, które stworzyły fascynujący spektakl sportowy.
Warto również wspomnieć o znakomitej opiece nad uczestnikami. Zawodnicy otrzymali suchy prowiant, obiad i wodę, dzięki Mikro Grantom pozyskanym z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których operatorem krajowym jest Fundacja Orły Sportu, a respondentem Ministerstwo Sportu i Turystyki. Dzięki tym wsparciu, zawodnicy mieli zapewnioną pełną energię do rywalizacji na boisku.
Ten turniej koszykówki to nie tylko sportowe wydarzenie, ale także doskonała okazja do integrowania społeczności i promowania aktywnego trybu życia. Gratulujemy wszystkim uczestnikom, trenerom, organizatorom i wszystkim zaangażowanym w sukces tego wyjątkowego wydarzenia sportowego. Niech to będzie inspiracją do kolejnych pasjonujących rozgrywek w przyszłości!
Dziękujemy sponsorom; Imperium Piękna Gabinet Kosmetyczny, Sadownictwo L.M. Popenda. Dziękujemy również rodzicom, którzy wsparli organizacyjnie nasz turniej.